Mag een man in zijn blote buik door een park lopen?

İk zie in het park soms mannen in een blote buik rondlopen. Mag dit? En wat vinden anderen mensen hiervan?

2 weken geleden
in: Wetgeving
8.1K
ronron1212
2 weken geleden
Ja dat mag vrouwen lopen ook vaak met een blote buik.
Pieterke
2 weken geleden
Als ze een bierbuik hebben vind ik het net om aan te zien, als het jonge slanke mannen zijn vind ik het wel kunnen. Het is niet verboden.
Bovendien vind ik het bij vrouwen ook niet altijd mooi.
HeerVoldemort
een week geleden
Een vrouw mag wel met blote buik, maar niet met blote ( . Y . ) want dan kun je veroordeeld worden. https://www.bd.nl/binnenland/vrouw-41-toont-blote-borsten-en-wordt-veroordeeld-advocaat-boos-waarom-mogen-mannen-dit-wel~a56f6eac/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Antwoorden (1)

Ja, dat mag.
Wat anderen er van vinden s een kwestie van smaak en wie er in die blote buik rond loopt. Een 'hunk' met flinke spieren wordt vaak beter gewaardeerd dan een man met een goed gevulde bierbuik.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 weken geleden